HONOR, Çin’in en İyi 100 yükselen markası arasına girdi!

HONOR, Çin’in en İyi 100 yükselen markası arasına girdi!

BrandZ sıralamaları, dünya çapında kabul gören bir pazarlama etkinliği ölçütü olarak öne çıkıyor. Kantar BrandZ’nin değerlendirme metodolojisi ve verileri, dünyanın önde gelen kuruluşları ve en iyi küresel finans kurumları tarafından önemli göstergeler olarak kullanılıyor. Bununla birlikte markaların performanslarını daha iyi değerlendirmelerine olanak tanıyor.

Kantar Group’un değerlendirmelerine göre HONOR, “Meaningful Index”, “Demand Power Index” ve “Shaking Things Up Index” gibi alanlarda lider konumda yer alıyor. Bu birinciliklerin yanı sıra HONOR, Akıllı Cihazlar kategorisinde diğer markaları geride bırakarak “İlham Veren İnovasyon Yıldızı” ödülünü de kazandı.

Bu arada Miaozhen Academy of Marketing Science (MAMS) da 2023 yılı için “BrandGrow Çin’in En İyi 100 Yükselen Markası” listesini açıkladı. Bir önceki yıla göre 70,8 milyar RMB veya %23 artışla 3,8 trilyon RMB’yi aşan potansiyel varlık değeriyle HONOR, üst üste ikinci kez listede birinci sırada yer aldı.

“Potansiyel varlık” terimi ilk kez MAMS tarafından, gelişmekte olan markaların büyüme potansiyelini değerlendirmek için önemli bir finansal gösterge sağlamak amacıyla ortaya atıldı. Değerleme, bir markanın hem mevcut değerini hem de iç ve dış büyüme faktörlerine dayalı olarak büyüme potansiyelini dikkate alıyor. Ayrıca tüketici anket verileri, çevrimiçi erişim ve Baidu Endeksi, yatırım kuruluşları tarafından yapılan değerlendirmeler ve kamuya açık finansal veriler de dikkate alınıyor.

Kantar Greater China CEO’su ve Kantar BrandZ Küresel Başkanı Doreen Wang; “HONOR, inovasyonun sınırlarını zorlamaya devam eden bir meydan okuyucu. Marka, çeşitli ürünleri ve akıllı deneyimlerinin yanı sıra çevreye ve topluma olan bağlılığıyla tüketiciler tarafından iyi tanınıyor ve bugün HONOR’un dünyanın en iyi akıllı cihaz markalarından biri olduğuna tanıklık etmekten mutluluk duyuyoruz” dedi.

HONOR Device Co. Ltd. CMO’su Ray Guo; “HONOR, ürünlerin bir markanın temel taşı olduğuna ve markanın yaygın ürün tanınırlığının en açık göstergesi olduğuna inanıyor. Premium ürünlerin premium bir marka yarattığına inanıyoruz, bu nedenle HONOR olarak Çift Amiral Gemisi Stratejisine bağlı ve en iyi katlanabilir akıllı telefonları yaratmaya odaklanmış durumdayız. Yaklaşık üç yıl önce bağımsız olduğumuzdan bu yana, yıllık gelirimizin %10’unu araştırma ve geliştirmeye yatırıyoruz. Bugüne kadar premiumlaşma ve küreselleşmede kaydettiğimiz ilerlemeden memnunuz ve bu takdir için BrandZ’ye teşekkür etmek istiyoruz” dedi.

Çin’de, HONOR Magic V2’nin ilk satış hacmi HONOR Magic V’nin toplam satış hacmini aştı ve genel satış hacminin HONOR’un ilk iki nesil katlanabilir cihazlarına kıyasla 5 ila 10 kat daha yüksek olması bekleniyor. HONOR uluslararası pazarlarda da büyük ilerlemeler kaydetmeye devam ediyor; belirli pazarlarda üç haneli satış artışları kaydedildi ve yılın ilk beş ayındaki kümülatif satışlar bir önceki yılın toplam satışlarını aştı. Marka ayrıca yılın ilk yarısında Avrupa, Orta Doğu ve Afrika’da %130’un üzerinde, Latin Amerika’da ise %230’un üzerinde sevkiyat artışı kaydetti.

Bu ayın başlarında HONOR, IFA 2023’te en hafif ve en ince içe katlanan telefonu HONOR Magic V2’yi ve HONOR V Purse konsept akıllı telefonunu sergiledi. HONOR Magic V2, dünyanın dört bir yanından tanınmış medya kuruluşları tarafından verilen “IFA’nın En İyileri” ödüllerinden 21’ini, HONOR V Purse ise 9’unu kazandı.

KAYNAK: HABER7

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir