WhatsApp’ta yeni dönem! Artık hepsi durumlarda görünecek

WhatsApp Reklam Modeli Değişiyor: Meta Durum Bölümünde Reklamlara Yer Verecek

Meta, popüler mesajlaşma uygulaması WhatsApp üzerinde reklam gösterimini başlatmak için önemli bir adım attı. Yeni özellik beta kullanıcılarıyla test edildi ve artık WhatsApp’ın “Durum” bölümünde işletmelere ait sponsorlu içerikler de görülebilecek. Bu adım, uygulamanın reklam stratejisini Instagram’dan esinlenerek güncellemesini sağlıyor.

Durum Bölümünde Sponsorlu İçerikler

“Durum” (Stories) bölümü artık sadece arkadaş güncellemelerini değil, aynı zamanda sponsorlu içerikleri de barındıracak. Şu anda sınırlı beta kullanıcısıyla test edilen özellik, 2.25.21.11 numaralı beta sürümünde aktif durumda.

Reklamlar Kişiye Özel Olacak

WhatsApp reklamları, kullanıcıların ilgi alanlarına göre özelleştirilecek. Konum, dil, takip edilen içerikler ve reklamlarla etkileşim gibi faktörler hedefleme sürecinde dikkate alınacak. Meta, reklam tercihlerini değiştirme imkanı sunarak kullanıcıların kontrolünü de elinde tutacak.

Meta’nın bu reklam hamlesi, WhatsApp’ın kurucuları tarafından eleştirilere yol açmış olsa da, şirket 2023’e doğru reklam gelirlerinde büyümeyi hedefliyor. Meta, geçtiğimiz yıl 160 milyar dolardan fazla reklam geliri elde etti.

Gizlilik Ön Planda

Meta, kullanıcıların gizliliğine önem verdiğini belirtiyor. Telefon numaralarının reklam verenlerle paylaşılmayacağı, mesajlar ve aramaların reklam amaçlı kullanılmayacağı vurgulanıyor. Kullanıcıların gizliliği Meta için önemli bir öncelik olmaya devam edecek.

Related Posts

WhatsApp’ta reklam dönemi başlıyor

WhatsApp’ta reklam dönemi başlıyor

Apple iPhone 17’nin çıkış tarihi sızdırıldı

Apple’ın merakla beklenen yeni akıllı telefonu iPhone 17’nin tanıtım tarihi konusunda önemli bilgiler ortaya çıktı. Bloomberg muhabiri Mark Gurman’ın aktardığına göre, teknoloji devi bu yıl da geleneksel olarak eylül ayında gerçekleştirdiği …

Çılgın Türk’ten tarihi rekor: Tek şarjla 1.205 km gitti

Elektrikli otomobil dünyasında tarihi bir başarıya imza atıldı. Hem de bir Türk’ün imzasıyla… Türk sürücü Ümit Sabancı, elektrikli araç üreticisi Lucid’in Air Grand Touring modeliyle tek şarjda dünyanın en uzun mesafesini kat ederek Guinness Rekorlar Kitabı’na adını yazdırdı.

Klima kullanmadan arabayı serinletmenin yolunu açıkladı: Sosyal medyada izlenme rekoru kırdı

Yaz aylarında otomobilin içi adeta bir fırına dönüşüyor. Aracına binmek isteyenler yoğun sıcakla karşılaştığında ilk işi klimayı açmak oluyor. Ancak sosyal medyada hızla yayılan ve izlenme rekoru kıran bir video, klimasız serinlemenin pratik bir yolunu gösterdi.

İnce bir çizgi… İşte psikopatlar ile sıradan insanları ayıran özellik

Bilim insanları, soğukkanlı psikopatları sıradan insanlardan ayıran asıl farkın ne olduğunu ortaya çıkardı. Pensilvanya Üniversitesi’nden bir ekip, psikopatların düşündüğü, hissettiği ve davrandığı rahatsız edici şekillerin ardındaki beyin yapısı farklarını gün yüzüne çıkardı.

ATM’de bu hatayı yaptığınız anda hesabınız dolandırıcıların eline geçiyor

ATM’de işlem yaparken farkında olmadan yaptığınız bir hareket, dolandırıcıların tam da beklediği an olabilir. Uzmanlar, şifre girme esnasında yapılan bu hataya karşı tüm vatandaşları uyarıyor.