LG, OLED stratejisi ile gelirlerini artırdı!

LG Display, OLED Stratejisi ile Faaliyet Karını Artırdı

LG Display, 2025 yılının ilk çeyreğinde üst üste ikinci kez faaliyet karı açıkladı. Şirket, OLED dönüşüm sürecine hız vererek gelirlerini artırdı ve operasyonel verimliliğini yükseltti. Açıklanan finansal verilere göre, LG Display ilk çeyrekte 33,5 milyar won (yaklaşık 23 milyon dolar) faaliyet karı elde etti.

LG, OLED Stratejisi ile Gelirlerini Yükseltti

Geçen yılın aynı dönemine kıyasla şirketin gelirlerinde yüzde 15’lik bir artış yaşandı. Bu büyümeye TV, IT ve mobil cihazlara yönelik OLED panel sevkiyatlarındaki artış ile döviz kurlarındaki değişimler etkili oldu. OLED ürünlerin toplam gelirdeki payı yüzde 55’e ulaşarak, firmanın stratejik dönüşüm sürecinin sonuç verdiğini gösterdi.

Ayrıca LG Display, geçen yılın aynı dönemine göre faaliyet kârında yaklaşık 500 milyar won’luk bir iyileşme sağladı.

Şirketin gelir dağılımına bakıldığında; TV panellerinin toplam gelirlerin yüzde 22’sini, IT cihazlarına yönelik panellerin yüzde 35’ini, mobil ve diğer cihazlara yönelik ürünlerin yüzde 34’ünü oluşturduğu görülüyor.

LG Display, küçük ve orta boy OLED segmentindeki rekabet gücünü artırmayı sürdürüyor. Özellikle IT cihazları tarafında, Tandem OLED teknolojisine odaklanarak bu alandaki liderliğini daha da sağlamlaştırmayı amaçlıyor. Ayrıca Guangzhou’daki büyük ölçekli LCD fabrikasının elden çıkarılmasıyla birlikte OLED üretim kapasitesi yükseltilecek.

Peki siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce LG’nin son dönemde izlediği strateji doğru mu? Görüşlerinizi aşağıdaki yorumlar kısmından bizimle paylaşabilirsiniz.

TSMC, 1.4 nm Üretim Sürecini Duyurdu!

TSMC, yeni 1.4 nm üretim süreci için hazırlıklara başladı. Bu teknolojinin, performans tarafında fark yaratması bekleniyor.

Related Posts

iPhone’a zam bahanesiyle güncelleme geliyor: Geçiş zorunlu olacak

Apple, iPhone 17 serisiyle birlikte teknoloji dünyasında yeni bir tartışmanın fitilini ateşlemeye hazırlanıyor.
Son günlerde art arda gelen sızıntılar ve analizler, fiyatların önceki nesle kıyasla ciddi şekilde yükseleceğini gösteriyor. Ancak işin asıl çarpıcı yanı, bu zamla birlikte Apple’ın kullanıcıları daha yüksek depolama alanına sahip, dolayısıyla daha pahalı modellere yönlendirecek olması.

Panik butonu açıldı: Dünya’ya bir uzay gemisi yaklaşıyor, tarihi de belli

Sosyal medyada yayılan ve tüm dünyada paniğe yol açan bir iddia gündemi sarstı: Güneş Sistemi’ne giren gizemli bir cismin, düşman bir “uzay gemisi” olduğu ve Dünya’ya doğru hızla yaklaştığı öne sürüldü.

Yıllardır boşta bekleyen telefonlar alev almaya başladı: Evleri yakan hataya düşmeyin!

Evde yıllardır çekmecede bekleyen eski telefonlar, sandığınızdan çok daha büyük bir tehlike barındırıyor. Uzmanlara göre, kullanılmayan cihazların pilleri zamanla bozulup şişerek patlama veya yangına yol açabiliyor. Özellikle sıcak yaz günlerinde bu risk katlanarak artıyor.

COVID gibi solunum yolu enfeksiyonları, uyuyan kanser hücrelerini harekete mi geçiriyor?

Yeni bir araştırma, COVID-19 ve grip gibi enfeksiyonların, tedavi sonrası pasif durumda kalan kanser hücrelerini yeniden aktive edebileceğini ortaya koydu.

WhatsApp’ta reklam dönemi başlıyor

WhatsApp’ta reklam dönemi başlıyor

WhatsApp’ta yeni dönem! Artık hepsi durumlarda görünecek

Meta, mesajlaşma uygulaması WhatsApp’ta reklam gösterimini başlatmak için ilk adımı attı. Beta kullanıcılarıyla test edilen yeni özellikle birlikte, WhatsApp’ın “Durum” bölümünde işletmelere ait sponsorlu içerikler de yer almaya başladı. Bu adımla …